Od prvního nápadu ke komerčně úspěšné inovaci
Zbyněk Pitra, Hana Mohelská a kol.
Inspirativní kniha provází čtenáře procesem přeměny tvůrčího nápadu v komerčně úspěšnou inovaci. Seznamuje čtenáře se základními metodami využívání kreativity pracovníků při využívání znalostí v zájmu dalšího rozvoje organizace a inovací jejího chování v reakci na vývoj vztahů s okolím. Jednotlivé kapitoly přinášejí informace o základních principech managementu znalostí, jeho vlivu na tvorbu inovací a metodologii zpracování inovačních projektů jako podkladu pro zvyšování podnikatelské výkonnosti. Dále je v nich věnována pozornost hlavním perspektivám realizace inovační strategie – hospodaření, vztahům se zákazníky, produktivitě interních operací, rozvoji nových profesních způsobilostí pracovníků a vztahům s externími partnery v rámci účelové strategické aliance – podnikatelského inovačního ekosystému.
Formát B5, pevná vazba, 336 stran, 468 Kč
ISBN 978-80-7431-145-1